رونالڈو کے نام ایک اور عالمی اعزاز 126

رونالڈو کے نام ایک اور عالمی اعزاز

عالمی شہرت یافتہ فٹبالر کرسٹیانو رونالڈو نے دنیا میں سب سے زیادہ گول کرنے والے فٹبالر بننے کا اعزاز حاصل کرلیا ہے۔

پرتگال سے تعلق رکھنے والے کرسٹیانو رونالڈو نے یہ اعزاز انگلش پریمیئر لیگ کے دوران میچ میں ہیٹ کرکے حاصل کیا جس کے بعد وہ دنیا میں سب سے زیادہ گول کرنے والے فٹبالر بن گئے ہیں۔

انگلش پریمیئر لیگ میں نوٹنھم کے خلاف کھیلا گیا میچ تین حوالوں سے رونالڈو کیلیے یادگار بن گیا۔

اس میچ میں رونالڈو نے مانچسٹر یونائیٹڈ کی نمائندگی کرتے ہوئے نہ صرف شاندار ہیٹ ٹرک کی بلکہ اپنی ٹیم کو بھی کامیاب کرایا اور اس کے ساتھ ہی دنیا میں سب سے زیادہ گول کرنے والے کھلاڑی کا اعزاز حاصل کیا۔

نوٹنھم کیخلاف رونالڈو کی ہیٹ رک ان کے کیریئر کی مجموعی طور پر 59 ویں ہیٹ رک تھی اس کے ساتھ ہی پرتگالی اسٹار فٹبالر نے ایک اور منفرد اعزاز بھی اپنے نام کیا کہ وہ 13 برسوں میں مسلسل ہر سال ہیٹ کرنے والے واحد کھلاڑی بھی بن گئے۔

اس میچ کے اختتام تک کرسٹیانو رونالڈو کے گولز کی مجموعی تعداد 807 ہوچکی ہے اور انہوں نے آسٹرین چیک فارورڈ جوزف بیکن کو پیچھے چھوڑ دیا ہے جو اب 805 گولز کے ساتھ دوسرے نمبر پر چلے گئے ہیں۔

فٹبال کی عالمی تنظیم فیفا نے بھی رونالڈو کے ریکارڈ کی تصدیق کردی ہے۔

واضح رہے کہ برازیلین فٹبالر روماریو 772 گولز کے ساتھ عالمی سطح پر تیسرے، ارجنٹینا کے اسٹار فٹبالر لیونل میسی 759 گولو کے ساتھ چوتھے اور دنیائے فٹبال کے مشہور ترین کھلاڑی پیلے 757 گولز کے ساتھ پانچویں نمبر پر ہیں۔

Comments





Source link

abdul aziz siddiqui
Author: abdul aziz siddiqui

Abdul Aziz Siddiqui Advocate ||Writer ||columnist at khabraindaily @Azizsiddiqui100 is senior lawyer and columnist from Karachi

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں