pm holding cabinet meeting 71

الیکشن میں15لاکھ ووٹ ضائع ہوئے ووٹنگ مشین سے مسئلہ حل ہو گا

وزیراعظم عمران خان نے کہا ہے کہ 1970کےبعدپاکستان میں شفاف الیکشن نہیں ہوئے الیکٹرانک ووٹنگ مشین ‏کے ذریعے تمام مسائل حل ہوجائیں گے گزشتہ الیکشن میں15لاکھ ووٹ ضائع ہوئے ای وی ایم سے مسئلہ حل ہو گا۔

اسلام آباد میں تقریب سے خطاب کرتے ہوئے وزیراعظم نے کہا کہ سینیٹ الیکشن میں کہا اوپن بیلٹ ہونا چاہیے ‏سب کو پتہ ہے پیسہ چلتا ہے پاکستان کامسئلہ یہ ہی ہےکہ کرپٹ سسٹم کو بچانے والے بیٹھےہیں اورکچھ کرپٹ ‏سسٹم سے چھٹکارا چاہتے ہیں۔

وزیراعظم نے کہا کہ کل اسمبلی میں بھی ڈرامہ کیاگیا اوورسیزپاکستانیوں کےووٹ کےحق کی مخالفت کی گئی ‏اوورسیز پاکستانیوں کے پیسےاچھےلگتےہیں لیکن ووٹ کاحق نہیں دینا چاہتے اوورسیز پاکستانیوں کوووٹ کاحق ‏ملنے پر ایک بارپھر مبارکباد دیتا ہوں۔

انہوں نے کہا کہ ہم نے وزیراعظم پورٹل کو ڈیجیٹلائز کرنےکا کام شروع کیا خوشی ہورہی ہےاوورسیزپاکستانیوں ‏کیلئے ایک اورآسانی پیداکی ان سےمیرا رابطہ سب سے زیادہ رہا ہے کرکٹ جب کھیلتاتھااوورسیزپاکستانیوں سے ‏زیادہ رابطےتھے جب بھی پاکستان پرمشکل وقت آیااوورسیزپاکستانیوں نے بھرپور مدد کی ان کی میرے دل میں ‏زیادہ محبت ہے۔

وزیراعظم عمران خان کا کہنا تھا کہ اوورسیزپاکستانی ہماراسب سےبڑا اثاثہ ہیں لیکن بدقسمتی سے ہم نے انہیں ‏کبھی اثاثہ نہیں سمجھا اوورسیزپاکستانیوں کیلئےآسانی پیداکرنےکےبجائےمشکلات پیداکی گئیں کرپشن اتنی ‏زیادہ ہوگئی ہے کہ اوورسیزپاکستانیوں کیلئےمشکلات تھیں ہمارے دور میں اوورسیزپاکستانیوں نے ریکارڈ 30 ارب ‏زرمبادلہ بھیجا ہماری حکومت کی پہلےدن سےپالیسی تھی کہ اوورسیزپاکستانیوں کو اون کرنا ہے۔

وسیم عباس
Author: وسیم عباس

وسیم عباس فری لانسر , جرنلسٹ , وی لاگر , کالم نگار , سوشل میڈیا ایکٹویسٹ ,خبریں ڈیلی کے ساتھ بطور ایڈمن منسلک ہیں انکا ٹویٹر اکاونٹ[email protected] کے ہینڈل سے ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں