میرا سفر ابھی ختم نہیں ہوا، کرسٹیانو رونالڈو 4

میرا سفر ابھی ختم نہیں ہوا، کرسٹیانو رونالڈو

پرتگال اور مانچسٹر یونائیٹڈ کے فارورڈ کرسٹیانو رونالڈو نے کہا ہے کہ فٹ بال کے گراؤنڈ میں میرا سفر ابھی ختم نہیں ہوا ہے۔

تفصیلات کے مطابق معروف فٹ بال کرسٹیانو رونالڈو نے افواہوں کی سختی سے تردید کرتے ہوئے کہا کہ میں ورلڈ کپ اور یورو 2024 کا حصہ بننا چاہتا ہوں۔

کرسٹیانو رونالڈو نے پرتگال کے 189 میچوں میں 117 گول اسکور کیے ہیں اور وہ قطر 2022 میں اپنے ملک کے لیے اپنے 10ویں بڑے بین الاقوامی ٹورنامنٹ میں کھیلنے کی توقع کر رہے ہیں۔

کرسٹیانو رونالڈو نے یورو 2024 تک پہنچنے کے لیے اپنی نظریں مرکوز کر رکھی ہیں اور پرتگال اور مانچسٹر یونائیٹڈ کے فارورڈ کا کہنا ہے کہ ان کا جلد ہی ریٹائر ہونے کا کوئی ارادہ نہیں ہے۔

لزبن میں پرتگالی فٹ بال فیڈریشن (ایف پی ایف) کے کوئنس ڈی اورو ایوارڈز میں ٹرافی حاصل کرنے کے بعد رونالڈو نے کہا کہ میرا سفر ابھی ختم نہیں ہوا ہے، آپ کو مزید کچھ دیر تک برداشت کرنا پڑے گا۔

پرتگال کی قومی ٹیم کے اب تک کے سب سے ٹاپ گول اسکورر ہونے کے لیے 37 سالہ کھلاڑی نے کہا کہ میں ورلڈ کپ اور یورو کا حصہ بننا چاہتا ہوں اور میں بہت حوصلہ افزائی محسوس کر رہا ہوں۔

گزشتہ سال ستمبر 2021 میں جمہوریہ آئرلینڈ کے خلاف فارورڈ نے ایران کے لیجنڈ فٹ بالی علی دائی کے 109 گولز کا ریکارڈ توڑا تھا۔

کلب چھوڑنے کی قیاس آرائیوں کے باوجود رونالڈو اس موسم گرما میں مانچسٹر یونائیٹڈ میں ٹھہرے رہے، اور پریمیئر لیگ کے میچوں کے لیے بینچ کیے جانے کے باوجود اس نے یوروپا لیگ میں مولڈووان مینوز ایف سی شیرف میں ٹیم کے آخری وقت میں گول کیا۔

<!––>



Source link

abdul aziz siddiqui
Author: abdul aziz siddiqui

Abdul Aziz Siddiqui Advocate ||Writer ||columnist at khabraindaily @Azizsiddiqui100 is senior lawyer and columnist from Karachi

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں