کھوٹہ سکہ کچھ نہ کرتے ہوئے بھی آئی پی ایل کا ریکارڈ بنا گیا 29

کھوٹہ سکہ کچھ نہ کرتے ہوئے بھی آئی پی ایل کا ریکارڈ بنا گیا

آؤٹ آف فارم اور تین سال سے سنچری کے قحط میں مبتلا ویرات کوہلی نے آئی پی ایل کی تاریخ میں سب سے زیادہ رنز بنانے کا ریکارڈ بنا ڈالا۔

رائل چیلنجرز بنگلور کے بیٹر ویرات کوہلی جمعہ کو انڈین پریمیئر لیگ 2022 میں 6,500 رنز مکمل کرنے والے پہلے بلے باز بن گئے۔

دائیں ہاتھ کے بلے باز نے یہ کارنامہ پنجاب کنگز کے خلاف بریبورن اسٹیڈیم میں جاری کھیل میں انجام دیا۔

آر سی بی کے سابق کپتان نے کیش سے بھرپور لیگ میں اپنے 220 ویں میچ میں 6,500 رنز بنائے۔

اس میچ سے پہلے کوہلی نے آئی پی ایل میں 219 میچوں میں 36.31 کی اوسط سے 6,499 رنز بنائے تھے۔

آئی پی ایل میں ویرات کوہلی کی بہترین کارکردگی 2016 میں آئی تھی جہاں انہوں نے 973 رنز بنائے تھے۔ اس مخصوص سیزن میں، کوہلی نے چار سنچریاں بنائیں، جس سے آر سی بی کو فائنل میں پہنچنے میں مدد ملی.

رواں سیزن کے بارے میں بات کرتے ہوئے، کوہلی نے نمبر 3 سے بیٹنگ شروع کی اور اس نے لکھنؤ سپر جائنٹس اور سن رائزرز حیدرآباد کے خلاف دو بیک ٹو بیک بتھ درج کیے۔

اس کے بعد کوہلی نے فرنچائز کے لیے اوپننگ شروع کی اور گجرات ٹائٹنز کے خلاف میچ میں انہوں نے 53 گیندوں پر 58 رنز کی اننگ کھیلی۔ چنئی سپر کنگز کے خلاف اگلے میچ میں کوہلی نے 33 گیندوں پر 30 رنز بنائے

آر سی بی کے سن رائزرز حیدرآباد کے خلاف آخری میچ سے پہلے کوہلی کو 6,500 رنز تک پہنچنے کے لیے صرف ایک رن کی ضرورت تھی، لیکن وہ کھیل کی پہلی ہی گیند پر جاگدیشا سچتھ کی گیند پر آؤٹ ہو گئے تھے۔

ویرات کوہلی اپنی روانی اور کھوئی ہوئی فارم میں واپس آنے کی تگ و دو میں ہے تاکہ آر سی بی کو پلے آف مرحلے تک پہنچنے میں مدد ملے۔

بین الاقوامی کرکٹ میں ویرات کوہلی نے آخری بار 2019 میں بنگلہ دیش کے خلاف ڈے اینڈ نائٹ ٹیسٹ میں بین الاقوامی سنچری اسکور کی تھی اور اس کے بعد سے، تین ہندسوں کا نشان ان سے دور ہے۔



Source link

abdul aziz siddiqui
Author: abdul aziz siddiqui

Abdul Aziz Siddiqui Advocate ||Writer ||columnist at khabraindaily @Azizsiddiqui100 is senior lawyer and columnist from Karachi

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں