بھارت ڈومیسٹک کرکٹ میں نیا قانون متعارف کرانے کو تیار 16

بھارت ڈومیسٹک کرکٹ میں نیا قانون متعارف کرانے کو تیار

بورڈ آف کنٹرول فار کرکٹ ان انڈیا اپنے ڈومیسٹک کرکٹ میں حکمت عملی کے متبادل کا نیا قانون متعارف کرانے کو تیار ہے۔

تفصیلات کے مطابق بورڈ آف کنٹرول فار کرکٹ ان انڈیا (بی سی سی آئی) سید مشتاق علی ٹرافی کے ڈومیسٹک ٹی 20 ٹورنامنٹ کے آئندہ سیزن میں حکمت عملی کے متبادل کا تصور متعارف کرانے کے لیے تیار ہے۔

کچھ میڈیا رپورٹس کے مطابق اگر یہ تجربہ کامیاب رہا تو اسے اگلے سال ہونے والی انڈین پریمیئر لیگ (آئی پی ایل) میں بھی نافذ کیا جائے گا۔

جب سے یہ خبر منظر عام پر آئی ہے، متعدد ماہرین نے اس پر رد عمل کا اظہار کرتے ہوئے اپنی ذاتی رائے اور خیالات کا اظہار کیا ہے۔ ٹوئٹر پر سابق آسٹریلوی اسپنر بریڈ ہوگ نے ​​حال ہی میں کرکٹ کے کھیل میں اس تازہ ترین اختراع کی حمایت میں کھل کر بات کی ہے۔

بریڈ ہوگ نے حکمت عملی کے متبادل کے اس تصور کو پسند کیا اور کلائی اسپنر کے مطابق اس خیال میں خوبیاں ہیں۔ صرف وقت ہی بتائے گا کہ اس تجربے کو کتنی مقبولیت حاصل ہوتی ہے۔

مقامی میڈیا کے مطابق حکمت عملی کے متبادل کے بارے میں ہر ٹیم ٹاس پر ٹیم شیٹ پر متبادل کے طور پر اضافی چار کھلاڑیوں کا نام لے گی۔

حکمت عملی کے متبادل قانون کے مطابق 14ویں اوور کے اختتام سے پہلے متبادل کھلاڑی پلیئنگ الیون میں کسی کھلاڑی کی جگہ لے سکتا ہے اور باؤلنگ اور بیٹنگ کر سکتا ہے یہاں تک کہ اگر متبادل کھلاڑی آؤٹ ہو گیا ہو یا اس نے پہلے ہی اوورز کا کوٹہ کر دیا ہو۔

بھارت کا یہ نیا قانون بگ بیش لیگ (بی بی ایل) میں ایکس فیکٹر کے اصول اور 2005 اور 2006 میں ون ڈے انٹرنیشنل میں متعارف کرائے گئے سپر سب سسٹم سے کچھ مماثلت رکھتا ہے

<!––>



Source link

abdul aziz siddiqui
Author: abdul aziz siddiqui

Abdul Aziz Siddiqui Advocate ||Writer ||columnist at khabraindaily @Azizsiddiqui100 is senior lawyer and columnist from Karachi

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں