بابر اعظم انگلینڈ سیریز میں فارم بحال کرنے کے لیے پُر امید 12

بابر اعظم انگلینڈ سیریز میں فارم بحال کرنے کے لیے پُر امید

پاکستانی کپتان بابر اعظم پرامید ہیں کہ انگلینڈ کے خلاف آئندہ سات میچوں کی ٹی ٹوئنٹی سیریز ان کی فارم میں واپسی میں مدد دے گی۔

تفصیلات کے مطابق پاکستانی کپتان بابر اعظم نے صحافیوں سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ مجھے امید ہے کہ انگلینڈ کے ٹی ٹوئنٹی سیریز میں اپنی فارم بحال کرنے میں کامیاب ہو جاؤں گا۔

بابر اعظم کے مطابق ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ سر پر ہے اور انگلینڈ کے خلاف سیریز میں فارم کی واپسی ورلڈ کپ میں فائدہ مند ثابت ہو گی۔

واضح رہے کہ 27 سالہ پاکستان کپتان بابر اعظم کا ایشیا کپ مایوس کن رہا اور وہ چھ اننگز میں صرف 68 رنز ہی بنا سکے۔

ایشیا کپ کے دوران بابر کے ساتھی اور اوپننگ پارٹنر محمد رضوان نے انہیں پیچھے چھوڑ کر دنیا کے نمبر ایک ٹی ٹوئنٹی کھلاڑی بن گئے ہیں۔

اپنی فارم پر مزید بات کرتے ہوئے پاکستانی کپتان نے کہا کہ وہ بلے سے حالیہ ناکامیوں کے بارے میں زیادہ نہیں سوچ رہے ہیں۔

بابر اعظم نے کہا میں خراب دور سے گزرتے وقت اپنی ناکامیوں کے بارے میں کم سوچتا ہوں۔

انہوں نے مزید کہا کہ ایک بلے باز کے طور پر آپ کی توجہ اپنی فارم کو بحال کرنے کے لیے اپنی پوری کوشش کرنا ہے اور ورلڈ کپ سے پہلے ایسا کرنا بہت اچھا ہوگا۔

بابر اعظم نے انگلینڈ کی سیریز کو اپنے لیےایک بڑا موقع قرار دیا۔

بابر اعظم کا کہنا تھا کہ انگلینڈ کی کرکٹ ٹیم 17 سال بعد پاکستان آئی ہے اس لیے یہ ایک بڑی سیریز ہے اور ہمیں ورلڈ کپ تک لے جانے میں مدد دے گی لہذا تمام کھلاڑی اس سے استفادہ کریں گے۔

یاد رہے کہ انگلینڈ 17 سال بعد پاکستان کے اپنے پہلے دورے پر ہے، اس سیریز کو آسٹریلیا میں اگلے ماہ ہونے والے مردوں کے ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ کی تیاری کے حصے کے طور پر دیکھا جا رہا ہے۔

انگلینڈ کے خلاف اس سیریز کے پہلے چار ٹی ٹوئنٹی میچز کراچی میں کھیلے جائیں گے جبکہ باقی تین کی میزبانی لاہور کرے گا۔ سیریز کا اختتام 2 اکتوبر کو ہوگا۔

<!––>



Source link

abdul aziz siddiqui
Author: abdul aziz siddiqui

Abdul Aziz Siddiqui Advocate ||Writer ||columnist at khabraindaily @Azizsiddiqui100 is senior lawyer and columnist from Karachi

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں