بھارتی اسکواڈ میں زیادہ وزن والے کھلاڑی ہیں، سلمان بٹ 5

بھارتی اسکواڈ میں زیادہ وزن والے کھلاڑی ہیں، سلمان بٹ

پاکستان کے سابق کپتان سلمان بٹ نے بھارتی کرکٹ ٹیم کی فٹنس پر بات کرتے ہوئے کہا کہ اس وقت بھارتی اسکواڈ میں زیادہ وزن والے کھلاڑی شامل ہیں

بھارتی میڈیا کے مطابق بھارت کی کارکردگی کے بارے میں بات کرتے ہوئے، پاکستان کے سابق کپتان سلمان بٹ نے اگلے ماہ آسٹریلیا میں ہونے والے ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ سے قبل ہندوستان کے دو بڑے مسائل کے طور پر فٹنس اور رفتار کی کمی کو قرار دیا۔

سلمان بٹ کا کہنا تھا کہ بھارت کی کرکٹ ٹیم بہترین شکل میں نظر نہیں آ رہی ہے اور یہ منگل کو موہالی میں آسٹریلیا کے خلاف پہلے ٹی ٹوئنٹی میچ کے دوران ایک بار پھر نظر آیا۔

واضح رہے کہ پاکستان اور سری لنکا کے ہاتھوں پے در پے شکستوں کے بعد ایشیا کپ سے غیر رسمی طور پر باہر ہونے کے چند ہی دن بعد، ہندوستانی ٹیم 200 رنز پلس ہدف کا دفاع کرنے میں ناکام رہی۔

موہالی میں آسٹریلیا کے خلاف ٹی ٹوئنٹی میچ میں شکست کے بعد مہمان ٹیم نے سیریز میں 1-0 کی برتری حاصل کر لی ہے۔

سلمان بٹ کا کہنا تھا کہ بھارتی تیز گیند بازوں میں پیس کی کمی تھی اور فیلڈنگ نے مطلوبہ بہت کچھ چھوڑ دیا کیونکہ کھلاڑیوں نے اہم کیچز چھوڑے جس کی وجہ سے آسٹریلیا کو ہدف کے تعاقب میں آسانی ہوئی۔

بھارتی ٹیم کی کارکردگی کے بارے میں بات کرتے ہوئے، پاکستان کے سابق کپتان سلمان بٹ نے فٹنس اور رفتار کی کمی کو اگلے ماہ آسٹریلیا میں ہونے والے ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ سے قبل بھارت کے دو بڑے مسائل قرار دیا۔

سلمان بٹ کا کہنا تھا کہ مجھے نہیں معلوم کہ دوسرے اس بارے میں بات کریں گے یا نہیں، لیکن میری نظر میں بھارتی ٹیم کی فٹنس مثالی نہیں ہے۔

سلمان بٹ نے اپنے یوٹیوب چینل پر بتایا کہ ویرات کوہلی اور ہاردیک پانڈیا کے علاوہ، فٹنس بھارت کا سب سے مضبوط نقطہ نہیں ہے اور فٹنس کی وجہ سے کچھ اہم اور نمایاں کھلاڑی میدان میں نمایاں نہیں ہوتے

سلمان بٹ کے مطابق کے ایل راہول نے میدان میں ایک کیچ چھوڑا وہ گیند کے قریب آتے ہی بہت سست لگ رہا تھا۔ اکسر نے مڈ وکٹ پر بھی کیچ چھوڑا۔ لہذا، اگر آپ ایسے کیچ چھوڑتے ہیں تو بلے باز آپ کو دوسرا موقع نہیں دیں گے۔

انہوں نے مزید کہا کہ ورلڈ کپ سے قبل بھارت کے لیے تیز گیند بازی اور فٹنس تشویشناک علامات ہیں۔

<!––>



Source link

abdul aziz siddiqui
Author: abdul aziz siddiqui

Abdul Aziz Siddiqui Advocate ||Writer ||columnist at khabraindaily @Azizsiddiqui100 is senior lawyer and columnist from Karachi

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں