سماجی مسائل کا حل تلاش کرنے والے فٹ بالرز کے لیے نیا ایوارڈ 7

سماجی مسائل کا حل تلاش کرنے والے فٹ بالرز کے لیے نیا ایوارڈ

بیلون ڈور کی انتظامیہ نے سماجی مسائل کا حل تلاش کرنے والے فٹ بالرز کے لیے نیا ایوارڈ متعارف کرا دیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق بیلن ڈور کے منتظمین نے کہا کہ وہ اس سال کی تقریب میں ایک نئے کا اضافہ کر رہے ہیں، جو برازیل کے خوبصورت مڈفیلڈر ’سقراط‘  کے نام پر ہے جس کے پاس میڈیکل کی ڈگری بھی ہے۔ 

بیلن ڈور ایوارڈ دینے والے فرانس فٹ بال میگزین نے ایک بیان میں کہا ہے کہ “سقراط  کے نام پر دیا جانے والا یہ ایوارڈ پرعزم چیمپئنز کے بہترین سماجی اقدام کی نشاندہی کرے گا۔

منتظمین کے مطابق اس اقدام سے سماجی انضمام کو فروغ دینے، ماحولیات کے تحفظ یا ان گروہوں کی مدد شامل ہوں گے جو پسماندہ، خطرہ یا تنازعات کا شکار ہیں۔

فرانس فٹ بال فیڈریشن نے کہا کہ اس ایوارڈ کے نام کے لیے انہوں نے مڈفیلڈر سقراط کا انتخاب کیا، جو 2011 میں 57 سال کی عمر میں انتقال کر گئے تھے، اس مہم سے وابستگی کی وجہ سے اس نے ساؤ پالو میں اپنے کلب، کورنتھینز میں منظم کرنے میں مدد کی تھی

مڈ فیلڈر کو تنبیہ کی گئی تھی کہ وہ سیاسی معاملات میں مداخلت سے باز رہیں، کھلاڑی اپنی ہائی پروفائل کی وجہ سے سزا کے بغیر بچ گئے۔

مڈ فیلڈر نے صرف اپنے کلب میں جمہوریت متعارف کرانے پر توجہ مرکوز کی، اور اس بات پر اصرار کیا کہ کلب کو کیسے چلایا گیا تھا اس کے فیصلوں پر ووٹ ہونا تھا۔

یہ ایوارڈ ایک جیوری کے ذریعہ دیا جائے گا جس میں برازیل اور پیرس سینٹ جرمین کے سابق مڈفیلڈر رائے، جو سقراط کے چھوٹے بھائی ہیں، کے ساتھ ساتھ فرانس فٹ بال کے نمائندے اور موناکو میں قائم امن اور کھیل کی تنظیم کے رہنما شامل ہیں۔

سقراط کے بھائی مڈ فیلڈر رائے نے اپنے ایک بیان میں کہا کہ سقراط ہمیشہ کھیل کی طاقت پر یقین رکھتے تھے تاکہ معاشرے کو مزید مساوی بنایا جا سکے۔

مڈ فیلڈر رائے کے مطابق ان کے بھائی سقراط نے ایک کھلاڑی کے طور پر برازیل کی دوبارہ جمہوریت کے لیے اپنی لڑائی لڑی۔

رائے کے مطابق سقراط اپنی موت کے گیارہ سال بعد ایک زیادہ منصفانہ دنیا کے لیے پرعزم چیمپئن کی علامت بنے ہوئے ہیں۔

واضح رہے کہ فٹ بال کی دنیا کے معروف ایوارڈ بیلن ڈور گالا 17 اکتوبر کو پیرس میں منعقد ہوگا۔

<!––>



Source link

abdul aziz siddiqui
Author: abdul aziz siddiqui

Abdul Aziz Siddiqui Advocate ||Writer ||columnist at khabraindaily @Azizsiddiqui100 is senior lawyer and columnist from Karachi

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں