روس پر یورو 2024 کوالیفائنگ ڈرا میں حصہ لینے پر پابندی 9

روس پر یورو 2024 کوالیفائنگ ڈرا میں حصہ لینے پر پابندی

یورپ کی فٹ بال تنظیم یوئیفا نے روس پر یورو 2024 کوالیفائنگ ڈرا میں حصہ لینے پر پابندی عائد کر دی ہے۔

بین الاقوامی میڈیا کے مطابق یوکرین پر حملے کے بعد یوئیفا نے اس سال کے شروع میں روسی قومی ٹیم اور روسی کلبوں پر بین الاقوامی مقابلوں میں شرکت پر پابندی عائد کر دی تھی۔

خبر میں بتایا گیا ہے کہ روس یورو 2024 کے لیے کوالیفائی کرنے کے لیے قرعہ اندازی میں حصہ نہیں لے گا، یو ای ایف اے اور ملک کی فٹ بال فیڈریشن نے آج اس کی تصدیق کی۔

یورپی فٹ بال کی گورننگ باڈی نے ایک بیان میں کہا کہ تمام روسی ٹیموں کو فی الحال 28 فروری 2022 کے یوئیفا ایگزیکٹو کمیٹی کے فیصلے کے بعد معطل کر دیا گیا ہے جس کی مزید تصدیق 15 جولائی 2022 کو کھیلوں کے لیے ثالثی کی عدالت نے کی ہے۔

گورننگ باڈی کے بیان کے بعد روس یوئیفا یورپی فٹ بال چیمپئن شپ 2022-24 کوالیفائنگ ڈرا میں شامل نہیں ہے۔

روس نے جولائی میں سی اے ایس کی طرف سے مسترد کر دی گئی پابندی کے خلاف اپیل بھی کی۔ روسی فٹ بال یونین نے کہا کہ یونین فی الحال سی اے ایس کے فیصلے کے مکمل متن کا انتظار کر رہی ہے، جس کے مطالعہ کے بعد مزید اقدامات کے بارے میں فیصلہ کیا جائے گا۔

واض رہے کہ فیفا نے روس پر قطر میں ہونے والے آئندہ ورلڈ کپ میں بھی پابندی عائد کر دی تھی۔ روسی ٹیم نے اصل میں یورپی کوالیفائنگ پلے آف کے لیے کوالیفائی کیا تھا۔

روسی خواتین کی ٹیم بھی اس سال انگلینڈ میں ہونے والے یورو سے باہر ہو گئی تھی، ان کی جگہ پرتگال نے لی۔ 2024 یورپی چیمپئن شپ کی میزبانی جرمنی کرے گا، جس کا کوالیفائنگ ڈرا 9 اکتوبر کو فرینکفرٹ میں ہوگا۔

جرمنی کے وزیر داخلہ نے روس کی حمایت کی وجہ سے بیلاروس پر بھی ٹورنامنٹ میں شرکت پر پابندی عائد کرنے کا بھی کہا ہے۔

<!––>



Source link

abdul aziz siddiqui
Author: abdul aziz siddiqui

Abdul Aziz Siddiqui Advocate ||Writer ||columnist at khabraindaily @Azizsiddiqui100 is senior lawyer and columnist from Karachi

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں