ناصر حسین نے گرین شرٹس کو کیا مشورہ دیا ؟ 11

ناصر حسین نے گرین شرٹس کو کیا مشورہ دیا ؟

انگلینڈ کے سابق کپتان اور کمنٹیٹر ناصر حسین نے گرین شرٹس کو مشورہ دیا ہے کہ شان مسعود کو بابر یا رضوان کی جگہ اوپننگ پر بھیجا جائے۔

تفصیلات کے مطابق انگلینڈ کے سابق کپتان سے کمنٹیٹر بنے ناصر حسین نے پاکستان کو مشورہ دیا ہے کہ وہ شان مسعود کو محمد رضوان یا بابر اعظم میں کسی ایک کی جگہ بطور اوپنر کھلایا جائے۔

غیر ملکی اسپورٹس چینل پر میچ کے بعد کے شو میں بات کرتے ہوئے ناصر نے کہا کہ شان مسعود اچانک نمبر 4 پر آ گئے، یہ میرے لیے کوئی معنی نہیں رکھتا کہ وہ صرف 5 اوورز کے لیے میدان میں آئے۔

ناصر حسین نے پاکستان کی ٹیم انتظامیہ کو مشورہ دیا کہ شان مسعود فنشر نہیں ہے، وہ ٹاپ پر بیٹنگ کرنے کے لیے بنا ہے لہذا اسے ٹاپ پر بیٹنگ کے لیے بھیجا جائے۔

واضح رہے کہ پچھلے 12 مہینوں سے رن سکور کرنے کے ناقابل یقین ہنگامے کے بعد شان مسعود نے منگل کو انگلینڈ کے خلاف پہلے کھیل میں اپنا ٹی ٹوئنٹی ڈیبیو کیا۔

دوسری جانب بابر اعظم اور محمد رضوان کو اپنے اسٹرائیک ریٹ پر شدید تنقید کا سامنا ہے۔ دونوں اوپنرز نے پہلے ٹی ٹوئنٹی میچ میں ٹھوس شروعات کی لیکن مڈل آرڈر اس کا فائدہ اٹھانے میں ناکام رہا کیونکہ پاکستان کا اختتام 158-7 سے ہوا۔

انگلینڈ نے ایلکس ہیلز کی نصف سنچری اور ہیری بروکس کی شاندار اننگز کی بدولت ہدف کا تعاقب کافی آرام سے کیا۔

یہ دیکھنا دلچسپ ہوگا کہ آیا ٹیم مینجمنٹ جاری سیریز کے دوران ایک مختلف اوپننگ جوڑی کو آزمائے گی۔

سیریز کے دوسرے میچ میں پاکستان کا مقابلہ انگلینڈ سے ابھی کچھ دیر بعد نیشنل اسٹیڈیم میں شروع ہو گا۔

<!––>



Source link

abdul aziz siddiqui
Author: abdul aziz siddiqui

Abdul Aziz Siddiqui Advocate ||Writer ||columnist at khabraindaily @Azizsiddiqui100 is senior lawyer and columnist from Karachi

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں