مارٹن گپٹل کی کپتانی میں کھیلنا اچھا لگتا ہے، فن ایلن 11

مارٹن گپٹل کی کپتانی میں کھیلنا اچھا لگتا ہے، فن ایلن

نیوزی لینڈ کے مشہور پاور ہٹر فن ایلن نے میڈیا پر ہونے والی قیاس آرائیوں کا جواب دیتے ہوئے کہا کہ مارٹن گپٹل کی کپتانی میں کھیلنا اچھا لگتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق گزشتہ ماہ نیوزی لینڈ کرکٹ ٹیم کے ڈریسنگ روم میں فن ایلن اور مارٹن گپٹل کے مابین قیادت حاصل کرنے کی قیاس آرائیوں نے جنم لیا تھا۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق کیوی ٹیم کے بعض کھلاڑی مارٹن گپٹل کی قیادت سے مطمئن نہیں ہیں جن میں سرفہرست پاور ہٹر فن ایلن بھی شامل ہیں۔

میڈیا میں کیوی ٹیم کی کپتانی بھی فن ایلن کو دینے کی خبریں گردش کر رہی ہیں۔

فن ایلن نے ان تمام خبروں کو بے بنیاد کر قرار دیتے ہوئے کہا کہ انہیں مارٹن گپٹل کی کپتانی میں کھیلنا اچھا لگتا ہے اور وہ ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ میں بھی اپنے تجربہ کار کپتان کی زیر قیادت کھیلنے کو تیار ہیں۔

دونوں کو منگل کو 16 اکتوبر سے نومبر کے لیے نیوزی لینڈ کی ٹیم میں شامل کیا گیا تھا۔ آسٹریلیا میں 13 ٹورنامنٹ جہاں بلیک کیپس متحدہ عرب امارات میں پچھلے سال کے فائنل میں جگہ بنانے کے بعد ایک بہتر انداز میں جانے کی امید کریں گے۔

مارٹن گپٹل ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ میں 36 سال کے ہو جائیں گے، جبکہ 23 سالہ ایلن فن گزشتہ دو سالوں کی ٹی ٹوئنٹی لیگز میں شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کر چکے ہیں۔

ایلن فن نے صحافیوں سے گفتگو کرتے ہوئے کہ ڈریسنگ روم میں کپتان کے ساتھ کوئی لڑائی نہیں ہے، اور ٹیم کے طور پر ہم سب متحد ہیں۔

ایلن فن نے مستقبل میں کپتان بنائے جانے کی افواہوں کے حوالے سے کہا کہ مجھے کوئی جلدی نہیں ہے اور میں مارٹن گپٹل کی قیادت میں کھیلنے کو تیار ہوں۔

ایلن فن کا مزید کہنا تھا کہ میں کیوی ٹیم کا حصہ ہوں اور میرے لیے یہ اعزاز کی بات ہے اور میں کوشش کرتا ہوں کہ اس قسم کی چیزوں پر زیادہ دباؤ نہ ڈالوں۔

<!––>



Source link

abdul aziz siddiqui
Author: abdul aziz siddiqui

Abdul Aziz Siddiqui Advocate ||Writer ||columnist at khabraindaily @Azizsiddiqui100 is senior lawyer and columnist from Karachi

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں