بنگلہ دیشی باؤلر روبیل حسین نے ٹیسٹ کرکٹ کو خیرباد کہہ دیا 12

بنگلہ دیشی باؤلر روبیل حسین نے ٹیسٹ کرکٹ کو خیرباد کہہ دیا

بنگلہ دیش کے فاسٹ باؤلر روبیل حسین نے ٹیسٹ کرکٹ سے ریٹائرمنٹ کا اعلان کر دیا۔

تفصیلات کے مطابق 32 سالہ فاسٹ باؤلر روبیل حسین نے یہ فیصلہ نوجوانوں کو قومی ٹیم کے لیے کھیلنے کا موقع فراہم کرنے کے لیے کیا ہے۔

روبیل حسین نے بی سی بی کو خط لکھ کر باضابطہ طور پر ٹیسٹ کرکٹ سے ریٹائرمنٹ کا فیصلہ کیا ہے۔

اپنے خط میں انہوں نے لکھا کہ کرکٹ کے اس فارمیٹ کے ٹورنامنٹ بنگلہ دیش کی قومی ٹیم کی پائپ لائن کو مضبوط بنانے میں اہم کردار ادا کرتے ہیں۔ فاسٹ باؤلر نے کہا کہ میرے خیال میں نوجوان فاسٹ باؤلرز کو ان ٹورنامنٹس میں جتنے زیادہ مواقع ملیں گے، ہماری قومی ٹیم اتنی ہی مضبوط ہوگی۔

یاد رہے کہ روبیل حسین نے جولائی 2009 میں ویسٹ انڈیز کے خلاف اپنے سرخ گیند سے ڈیبیو کیا اور بنگلہ دیش کے لیے 27 ٹیسٹ میچز کھیلے۔ دائیں ہاتھ کے تیز گیند باز نے 76.77 کی اوسط، 3.92 کی اوسط، اور 117.3 کے اسٹرائیک ریٹ سے 36 وکٹیں حاصل کیں۔

روبیل نے مزید کہا کہ وہ بنگلہ دیش کے لیے وائٹ بال فارمیٹ کھیلنے کا ارادہ رکھتے ہیں اور قومی ٹیم کے لیے اپنی بہترین کارکردگی پیش کریں گے۔

روبیل حسین نے کہا کہ میں نے ٹیسٹ فارمیٹ چھوڑ دیا ہے، لیکن میرے پاس ون ڈے اور ٹی 20 فارمیٹس میں بنگلہ دیش کی قومی ٹیم اپنا بہترین کھیل پیش کرنے کو تیار ہوں۔

روبیل کا کہنا تھا میں ڈی پی ایل، بی پی ایل اور دیگر وائٹ بال ٹورنامنٹس میں باقاعدگی سے کھیلنا جاری رکھوں گا، میرے لیے دعا کریں اس لیے میں اپنا باقی کیرئیر وائٹ بال فارمیٹ میں گزارنا پسند کروں گا۔

<!––>



Source link

abdul aziz siddiqui
Author: abdul aziz siddiqui

Abdul Aziz Siddiqui Advocate ||Writer ||columnist at khabraindaily @Azizsiddiqui100 is senior lawyer and columnist from Karachi

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں