joe biden 106

بائیڈن نے یوکرین کے لیے 350 ملین ڈالر کی فوجی امداد کی منظوری دی

واشنگٹن
صدر جو بائیڈن نے امریکی محکمہ خارجہ کو ہدایت کی کہ جمعے کے روز امریکی اسٹاک سے 350 ملین ڈالر مالیت کے اضافی ہتھیار یوکرین کو جاری کیے جائیں کیونکہ وہ روسی حملے کو پسپا کرنے کے لیے جدوجہد کر رہا ہے۔

سکریٹری آف اسٹیٹ انٹونی بلنکن کو ایک یادداشت میں، بائیڈن نے ہدایت کی کہ فارن اسسٹنس ایکٹ کے ذریعے مختص $350 ملین یوکرین کے دفاع کے لیے مختص کیے جائیں۔

یوکرین طیاروں کو مار گرانے کے لیے جیولن ٹینک شکن ہتھیاروں اور اسٹنگر میزائل کا مطالبہ کر رہا ہے۔

ہفتے کے روز، بلنکن نے ایک بیان میں کہا کہ یوکرین کو ہتھیاروں کی ترسیل کے لیے یہ تیسری اجازت “بے مثال” تھی۔ پینٹاگون نے کہا کہ ہتھیاروں میں اینٹی آرمر، چھوٹے ہتھیار اور یوکرین کے فرنٹ لائن ڈیفنڈرز کی حمایت میں مختلف گولہ بارود شامل ہیں۔

ریاستہائے متحدہ نے 2021 کے موسم خزاں میں اور پھر دسمبر میں دوبارہ یوکرین کو سپلائی کرنے کے لیے امریکی ہتھیاروں کے ذخیرے سے کام لیا۔ بلنکن نے کہا کہ گزشتہ ایک سال کے دوران امریکہ نے یوکرین کے لیے 1 بلین ڈالر سے زیادہ کی سیکیورٹی امداد کا وعدہ کیا ہے۔

دیگر ممالک نے کیف کو فوجی سامان دینے کا وعدہ کیا ہے کیونکہ یوکرین کی فوج حملہ آور روسی فوج کے خلاف لڑ رہی ہے۔ کریملن نے کہا کہ روسی فوجیوں نے ہفتے کے روز دوبارہ یوکرین میں پیش قدمی شروع کر دی جب صدر ولادیمیر پوٹن نے ایک دن پہلے کیف کے ساتھ بات چیت کی توقع میں جارحانہ کارروائی کو روک دیا جو کبھی نہیں ہوا۔

ڈچ حکومت نے ہفتے کے روز پارلیمنٹ کو لکھے گئے خط میں کہا کہ نیدرلینڈز یوکرین کو جلد از جلد 200 اسٹنگر ایئر ڈیفنس راکٹ فراہم کرے گا۔

بیلجیم نے 2,000 مشین گن اور 3,800 ٹن ایندھن دینے کا وعدہ کیا ہے۔

فرانس نے روس کے حملے کے خلاف ملک کی مدد کے لیے یوکرین کو دفاعی فوجی سازوسامان بھیجنے کا فیصلہ کیا ہے، فرانسیسی فوج کے ترجمان نے ہفتے کے روز کہا کہ جارحانہ ہتھیار بھیجنے کا معاملہ ابھی زیر غور ہے۔

وسیم عباس
Author: وسیم عباس

وسیم عباس فری لانسر , جرنلسٹ , وی لاگر , کالم نگار , سوشل میڈیا ایکٹویسٹ ,خبریں ڈیلی کے ساتھ بطور ایڈمن منسلک ہیں انکا ٹویٹر اکاونٹ[email protected] کے ہینڈل سے ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں