China accept Taliban government 68

طالبان کی حکومت کو تسلیم کرنے والا پہلا ملک کونسا ہوگا؟تہلکہ خیز انکشافات

اسلام آباد (خبریں ڈیلی) ٹویٹر پر کامران خان نے کہا کہ چین افغانستان میں طالبان حکومت کی حمایت کرنے کا امکان رکھتا ہے۔چینی دفتر خارجہ طالبان کی حکومت کو تسلیم کرنے والا پہلا ملک بنیں جس نے باضابطہ طور پر افغان عوام کی خواہشات کے مطابق افغانستان پر طالبان کے کنٹرول کا اعلان کیا۔ انہوں نے مزید کہا کہ افغانستان میں امن سی ۔پیک کی زندگی ہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ چین اور پاکستان پہلے ہی ایک مشترکہ افغان پالیسی کی طرف بڑھ رہے ہیں۔ اس حوالے سے کامران خان نے کہا کہ یہ بات یقینی ہے کہ پاکستان افغانستان کو تسلیم کرنے کے لیے طالبان کی کوئی بین الاقوامی ریس جیتنے کا کوئی ارادہ نہیں رکھتا۔

جب کابل میں باضابطہ حکومت بنتی ہے تو فیصلہ بین الاقوامی ردعمل کی روشنی میں دوست ممالک سے مشاورت کے بعد کیا جائے گا۔ دوسری جانب سینئر اینکر پرسن اور صحافی کامران خان نے کہا ہے کہ اشرف غنی کل تک افغانستان کے بے تاج بادشاہ تھے۔

تفصیلات کے مطابق سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر سینئر صحافی کامران خان نے کہا ہے کہ “ایران کے شہنشاہ جیسی جگہ کی تلاش ہے! کل تک اشرف غنی افغانستان کے بے تاج بادشاہ تھے۔ اچانک ، وہ اپنا بوری بستر لے کر بھاگ گیا۔ سینئر صحافی نے کہا کہ اشرف غنی نے بھاگنے سے پہلے افغانوں کے لیے دعا کی اور “زندہ باد” کے نعرے لگاتے ہوئے آگے بڑھے۔ اس سے قبل سینئر اینکر پرسن کامران خان نے کہا کہ دنیا اشرف غنی کی بے عزتی کو یاد رکھے گی۔

عالمی میڈیا میں اعلیٰ افغان شخصیات اسے بزدل ، دھوکے باز اور غدار قرار دے رہی ہیں۔ تفصیلات کے مطابق سینئر صحافی کامران خان نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر کہا کہ سب سے زیادہ مقبول افغان ٹی وی چینل ٹولو کے مالک سعد محسنی نے کہا کہ “افغان 100 سال تک اشرف غنی کی قبر پر تھوکیں گے”۔ جاتے جاتے وہ ڈالر کے 4 سوٹ کیس لے کر بھاگ گئے۔

وسیم عباس
Author: وسیم عباس

وسیم عباس فری لانسر , جرنلسٹ , وی لاگر , کالم نگار , سوشل میڈیا ایکٹویسٹ ,خبریں ڈیلی کے ساتھ بطور ایڈمن منسلک ہیں انکا ٹویٹر اکاونٹ[email protected] کے ہینڈل سے ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں