Australia team in ipl 70

کرکٹ آسٹریلیا نے ٹاپ ٹی 20 ورلڈ کپ سے قبل آئی پی ایل میں واپسی کے لیے ٹاپ آسٹریلوی باشندوں کو کلیئر کر دیا۔

میلبورن: کرکٹ آسٹریلیا نے ملک کے سرکردہ کھلاڑیوں کے لیے متحدہ عرب امارات میں آئندہ ماہ سے شروع ہونے والے ٹی 20 ورلڈ کپ سے قبل شروع ہونے والی انڈین پریمیئر لیگ میں واپسی کا راستہ صاف کر دیا ہے۔
سی اے نے کھلاڑیوں کو اگلے ماہ آئی پی ایل میں واپس آنے کے لیے کوئی اعتراضات سرٹیفکیٹ جاری کیے ہیں ، جبکہ افغانستان اور ویسٹ انڈیز کے ساتھ منصوبہ بند ٹی 20 سہ رخی سیریز (ٹی 20) ورلڈ کپ وارم اپ کے طور پر دوبارہ ترتیب دی جا سکتی ہے۔
اس سال کا آئی پی ایل مئی میں ہندوستان میں کوویڈ 19 کے پھیلنے کے بعد روک دیا گیا تھا ، اور تقریبا 40 40 آسٹریلوی کھلاڑیوں ، کوچز ، براڈکاسٹروں اور معاون عملے کو مالدیپ میں وقت گزارنا پڑا جبکہ بین الاقوامی سرحدیں بند تھیں ، آخر کار چارٹر فلائٹ کے ذریعے گھر واپس لوٹنے سے پہلے بی سی سی آئی کی طرف سے
آئی پی ایل کو متحدہ عرب امارات میں 19 ستمبر اور 15 اکتوبر کے درمیان 27 دنوں میں باقی 36 کھیل مکمل کرنے کے لیے دوبارہ شیڈول کیا گیا ہے ، جو ٹی 20 ورلڈ کپ شروع ہونے سے صرف دو دن پہلے ختم ہوا ، جسے بھارت سے بھی خطے میں منتقل کر دیا گیا ہے۔

وسیم عباس
Author: وسیم عباس

وسیم عباس فری لانسر , جرنلسٹ , وی لاگر , کالم نگار , سوشل میڈیا ایکٹویسٹ ,خبریں ڈیلی کے ساتھ بطور ایڈمن منسلک ہیں انکا ٹویٹر اکاونٹ[email protected] کے ہینڈل سے ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں