india vs afghanistan 68

کیا بھارت نے افغانستان کے خلاف میچ فکس کیا؟ سوشل میڈیا پر دلچسپ بحث

کراچی: ہندوستان نے
T20 ورلڈ کپ 2021 میں افغانستان کو 66 رنز سے ہرا دیا۔ یہ ہندوستان کے لیے صرف ایک میچ نہیں تھا بلکہ ممکنہ طور پر میگا ایونٹ میں سیمی فائنل کے لیے کوالیفائی کرنے کے لیے ان کی امیدوں کو مضبوط کرنے کا ایک گیٹ وے تھا۔

بھارت کو پہلے پاکستان سے 10 وکٹوں اور پھر نیوزی لینڈ کے ہاتھوں آٹھ وکٹوں سے شکست ہوئی۔ بیک ٹو بیک شکستوں نے ‘پری ٹورنامنٹ فیورٹ’ کو آگے بڑھنے میں گہری پریشانی میں ڈال دیا۔

ناک آؤٹ مرحلے کی اہلیت کے لیے اپنے مداحوں کی امیدوں کو زندہ رکھنے کے لیے انھیں افغانستان کے خلاف اپنا مقابلہ جیتنا تھا اور انھوں نے ایسا کیا۔

لیکن، افغانستان کی بری فیلڈنگ، ہلکی باؤلنگ اور بھارت کے خلاف لاپرواہی بلے بازی نے دنیا بھر کے کرکٹ شائقین کو یہ سوچنے پر مجبور کر دیا کہ کیا یہ میچ فکس تو نہیں تھا۔

کیونکہ تین میں سے دو میچ جیتنے جیت کر اپنے آپ کوپوائنٹس ٹیبل پر نبر دو پر سیٹ کرنے والی اچانک اتنے بڑے مارجن سے کیسے ہار سکتی ہے؟

سوشل میڈیا پر شائقین نے افغانستان بمقابلہ انڈیا میچ کو اس طرح بیان کیا:

بھارت اب نیوزی لینڈ بمقابلہ افغانستان کے مقابلے پر زیادہ انحصار کرے گا۔ اگر افغانستان نیوزی لینڈ کو شکست دیتا ہے اور بھارت اچھے رن ریٹ کے ساتھ اپنے آخری دو میچ جیتتا ہے۔

تو بلیو شرٹس کے پاس سیمی فائنل کے لیے کوالیفائی کرنے کا موقع ہوگا۔ افغانستان کے پاس بھی ناک آؤٹ مرحلے کے لیے کوالیفائی کرنے کا موقع ہے۔

وسیم عباس
Author: وسیم عباس

وسیم عباس فری لانسر , جرنلسٹ , وی لاگر , کالم نگار , سوشل میڈیا ایکٹویسٹ ,خبریں ڈیلی کے ساتھ بطور ایڈمن منسلک ہیں انکا ٹویٹر اکاونٹ[email protected] کے ہینڈل سے ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں