Hec official logo 97

ایچ ای سی نے طلباء کے لیے انڈر گریجویٹ سکالرشپ کا اعلان کردیا

اسکالرشپ ٹیوشن ، ہاسٹل فیس اور دیگر اخراجات کو پورا کرے گی جو زیادہ سے زیادہ 240،000 روپے سالانہ ہے۔
طلباء جو درخواست دینا چاہتے ہیں ان کے پاس G-B ڈومیسائل/ لوکل سرٹیفکیٹ ہونا ضروری ہے۔
امیدوار کی جنس ، ذات ، نسل یا مذہب سے قطع نظر اسکالرشپ دی جائے گی۔

اسلام آباد: ہائر ایجوکیشن کمیشن (ایچ ای سی) نے گلگت بلتستان کے طلباء کے لیے انڈر گریجویٹ وظائف کا اعلان کیا ہے۔

جاری کردہ نوٹیفکیشن کے مطابق یہ وظیفہ علاقے کے طلباء کو پاکستان کی اعلیٰ یونیورسٹیوں اور تعلیمی اداروں میں تعلیم حاصل کرنے کی اجازت دے گا۔

نوٹیفکیشن میں کہا گیا ہے کہ “گلگت بلتستان کے بقایا طلباء سے درخواستیں طلب کی گئی ہیں جو ایچ ای سی سے تسلیم شدہ پبلک سیکٹر یونیورسٹیوں/ ڈگری دینے والے اداروں (ڈی اے آئی) سے انڈر گریجویٹ (چار/ پانچ سال بی ایس پروگرام) کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں۔”

جس کا عنوان ہے “انڈر گریجویٹ اسکالرشپ پروگرام برائے گلگت بلتستان کے طلباء برائے اعلیٰ یونیورسٹیز/ادارے (بیچ I)” ، یہ اسکیم تعلیمی سال 2021-2022 کے لیے پیش کی جا رہی ہے اور مطالعہ اور شعبوں کے تمام شعبوں کے طلباء درخواست دینے کے اہل ہوں گے۔

اہلیت کا معیار

ایچ ای سی کی طرف سے جاری کردہ ہدایات کے مطابق ، طلباء کو موقع سے فائدہ اٹھانے کے قابل ہونے کے لیے کچھ معیارات کو پورا کرنا ہوگا جو کہ مسابقتی نوعیت کے ہوں گے۔

طلباء کے پاس G-B ڈومیسائل/ لوکل سرٹیفکیٹ ہونا ضروری ہے۔
درخواست دہندگان نے درخواست کے وقت اپنی میٹرک یا انٹرمیڈیٹ ڈگری مکمل کی ہوگی اور ان لوگوں کو ترجیح دی جائے گی جنہوں نے جی بی میں اپنی تعلیم مکمل کی ہے۔
جو لوگ کسی دوسرے اسکالرشپ سے فائدہ اٹھا رہے ہیں وہ درخواست دینے کے اہل نہیں ہوں گے۔
اسکالرشپ طلباء کو کسی بھی سرکاری شعبے کی یونیورسٹی یا پاکستان کے اعلیٰ تعلیمی ادارے میں داخلہ لینے کی اجازت دے گی ، تاہم ، PC-I میں دیے گئے اخراجات سے زیادہ کا خرچہ خود طلبہ کو برداشت کرنا پڑے گا۔
درخواست کے وقت طلباء کی عمر 23 سال سے زیادہ نہیں ہونی چاہیے۔
بی ایس پروگراموں میں داخلے کے لیے طلبہ کو ایچ ای سی اور یونیورسٹی کے معیار کو پورا کرنا ہوگا۔
ایچ ای سی کی ایجوکیشن ٹیسٹنگ کونسل ، اور ان کی تعلیمی اسناد کی طرف سے کئے جانے والے اپٹیٹیوڈ ٹیسٹ میں ان کے سکور کی بنیاد پر امیدواروں کی شارٹ لسٹنگ کی جائے گی۔
امیدواروں کو اپٹیٹیوڈ ٹیسٹ میں کم از کم 50 فیصد نمبر حاصل کرنا ہوں گے۔
وہ طلباء جو پہلے سے زیادہ سے زیادہ ایک سال کے لیے سرکاری یونیورسٹی/ ادارے میں بی ایس پروگرام میں داخلہ لے چکے ہیں وہ درخواست دے سکیں گے۔
امیدوار کی جنس ، ذات ، نسل یا مذہب سے قطع نظر اسکالرشپ دی جائے گی۔

اگر آپ اسکالرشپ کے لیے درخواست دینا چاہتے ہیں تو دیکھیں۔ جو طلباء درخواست دینا چاہتے ہیں انہیں 500 روپے ادا کرنے ہوں گے۔ درخواست کی ہارڈ کاپیاں قبول نہیں کی جائیں گی ، لہذا ، تمام خواہش مند امیدواروں کو آن لائن درخواست دینی ہوگی۔
https://eportal.hec.gov.pk

وسیم عباس
Author: وسیم عباس

وسیم عباس فری لانسر , جرنلسٹ , وی لاگر , کالم نگار , سوشل میڈیا ایکٹویسٹ ,خبریں ڈیلی کے ساتھ بطور ایڈمن منسلک ہیں انکا ٹویٹر اکاونٹ[email protected] کے ہینڈل سے ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں