Omicoron 5 layer in pakistan 89

بھارت مین اومی کرون ویرینٹ کے دو کیسز رپورٹ

بنگلورو
وزارت صحت کے ایک اہلکار نے جمعرات کو کہا کہ بھارت نے اومیکرون کورونا وائرس کے اپنے پہلے دو کیسز کا پتہ لگایا ہے، دونوں ہی جنوبی ریاست کرناٹک میںپائے گئے ہیں، بھارتی حکومت نے مزید وسیع پیمانے پر جانچ پر زور دیا۔

وزارت صحت کے جوائنٹ سکریٹری لاو اگروال نے ایک نیوز بریفنگ میں بتایا، “دونوں کیسوں کے تمام بنیادی رابطوں اور ثانوی رابطوں کا سراغ لگایا گیا ہے اور ان کی جانچ کی جا رہی ہے۔”

حکام نے بتایا کہ دونوں مریض ہلکی علامات ظاہر کر رہے تھے۔

ہندوستان کی ترجیح بوسٹر شاٹس لگانے سے پہلے ہندوستان کے تمام 944 ملین بالغوں کو مکمل طور پر ویکسین لگانا ہے۔ تقریباً 84% نے پہلی خوراک حاصل کی ہے اور تقریباً 49% لوگوں نے سیکنڈ ڈوز بھی لگو لی ہے

ہندوستان 15 دسمبر کو بین الاقوامی پروازیں دوبارہ شروع کرنے والا تھا، لیکن بدھ کے روز اس منصوبے کو ختم کر دیا اور کہا کہ دوبارہ شروع ہونے کی تاریخ کا مقررہ وقت پر اعلان کیا جائے گا۔

اپریل اور مئی میں انفیکشن اور اموات میں ریکارڈ اضافے سے لڑنے کے بعد، ہندوستان میں کورونا وائرس کے معاملات میں کافی کمی آئی ہے۔

ملک میں جمعرات کو 9,765 نئے کیسز رپورٹ ہوئے، جن کی کل تعداد 34.61 ملین ہوگئی۔

وسیم عباس
Author: وسیم عباس

وسیم عباس فری لانسر , جرنلسٹ , وی لاگر , کالم نگار , سوشل میڈیا ایکٹویسٹ ,خبریں ڈیلی کے ساتھ بطور ایڈمن منسلک ہیں انکا ٹویٹر اکاونٹ[email protected] کے ہینڈل سے ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں