India vs Pakistan t-20 world cup 83

مردوں کا ٹی 20 ورلڈ کپ: 24 اکتوبر کو دبئی میں بھارت بمقابلہ پاکستان۔


ٹورنامنٹ 17 اکتوبر کو شروع ہوگا۔ سپر 12 کا آغاز 23 اکتوبر کو آسٹریلیا بمقابلہ جنوبی افریقہ اور انگلینڈ بمقابلہ ویسٹ انڈیز سے ہوگا

مردوں کے ٹی 20 ورلڈ کپ 2021 میں بھارت بمقابلہ پاکستان سپر 12s گروپ 2 گیم 24 اکتوبر کو دبئی میں کھیلا جائے گا۔ تاریخ کی تصدیق ہوگئی کیونکہ آئی سی سی نے منگل کو ٹورنامنٹ کے شیڈول کا اعلان کیا۔ ٹورنامنٹ کا پہلا راؤنڈ 17 اکتوبر کو عمان میں شروع ہوگا ، عمان پاپوا نیو گنی اور بنگلہ دیش اسکاٹ لینڈ سے کھیلے گا۔ فائنل 14 نومبر کو دبئی میں کھیلا جائے گا ، 15 نومبر کو ریزرو ڈے کے طور پر منایا جائے گا۔
سپر 12s – ٹورنامنٹ کا دوسرا مرحلہ ، دو گروپوں کے ساتھ – 23 اکتوبر کو آسٹریلیا کے ساتھ ابوظہبی میں جنوبی افریقہ اور دبئی میں ویسٹ انڈیز کے خلاف انگلینڈ کا مقابلہ ہوگا۔ بھارت بمقابلہ پاکستان ایک طرف ، اس راؤنڈ میں ایک اور بڑے ٹکٹ کے مقابلے میں انگلینڈ اور آسٹریلیا 30 اکتوبر کو دبئی میں کھیل رہے ہیں۔ انگلینڈ اور آسٹریلیا سپر 12 میں گروپ 1 کا حصہ ہیں ، جنوبی افریقہ ، ویسٹ انڈیز اور پہلے سے دو کوالیفائر کھیلوں کا دور. گروپ 2 میں بھارت اور پاکستان کے ساتھ نیوزی لینڈ ، افغانستان اور دو کوالیفائر ہیں۔
دو سپر 12 گروپوں کی ٹاپ ٹو ٹیمیں سیمی فائنل کھیلیں گی۔ پہلا ابوظہبی میں 10 نومبر کو اور دوسرا 11 نومبر کو دبئی میں۔ فائنل کی طرح ، دونوں سیمی فائنل میں بھی مخصوص دن ہوں گے۔
ٹورنامنٹ کے پہلے راؤنڈ میں گروپ اے میں سری لنکا ، آئرلینڈ ، ہالینڈ اور نمیبیا شامل ہیں ، اور گروپ بی میں بنگلہ دیش ، سکاٹ لینڈ ، پی این جی اور عمان اومان اور متحدہ عرب امارات ٹورنامنٹ کے شریک میزبان ہیں ، پہلا راؤنڈ عمان ، ابو میں کھیلا جائے گا دھابی اور شارجہ۔ دوسرا دور متحدہ عرب امارات کے تین مقامات ابوظہبی ، شارجہ اور دبئی کے ارد گرد پھیلا ہوا ہے۔

Bilal Sharif
Author: Bilal Sharif

Muhammad Bilal is senior columnist and writer||Studied as Electrical Engineer at Bahauddin Zakariya University|| Former Employee at Fatima Fertilizer Company Limited, Sadiqabad, FFCL||currintely working KEPCO KPS

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں