fm shah mehmood qureshi 81

پاکستان اقوام متحدہ میں جی(77) کا سربراہ منتخب

پاکستان کو ’گروپ آف 77‘ کا اگلا چیئر منتخب کیا گیا ہے، جو اقوام متحدہ میں ترقی پذیر ممالک کا سب سے بڑا بین الحکومتی گروپ ہے۔

دفتر خارجہ نے ایک بیان میں کہا کہ یہ پیشرفت گروپ آف 77 اور چین کی 45ویں وزارتی میٹنگ کے دوران ہوئی، جو منگل کو ورچوئل فارمیٹ میں منعقد ہوئی۔

وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے اجلاس سے خطاب کیا اور جی77 کے 134 ارکان اور چین کا 2022 میں گروپ کی قیادت کے لیے پاکستان پر اعتماد کا اظہار کرنے پر شکریہ ادا کیا۔

انہوں نے اس بات پر روشنی ڈالی کہ دنیا کو تین گنا بحران کا سامنا ہے: کوویڈ وبائی بیماری اور اس کے نتائج؛ پائیدار ترقی کے لیے اقوام متحدہ کے ایجنڈے 2030 کو عملی جامہ پہنانے کا چیلنج؛ اور آب و ہوا کی تباہی کا وجودی خطرہ – جس کا ترقی پذیر ممالک پر غیر متناسب اثر پڑا ہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ موجودہ بحران سے جامع اور مساوی بحالی تبھی ممکن ہو گی جب ترقی پذیر ممالک کو پائیدار اور پائیدار اقتصادی ترقی کی راہ پر واپس آنے کے لیے مناسب ذرائع خصوصاً مالی وسائل فراہم کیے جائیں۔

شامحمود قریشی نے اس بات پر بھی زور دیا کہ ترقی پذیر ممالک کو 2030 تک اقوام متحدہ کے پائیدار ترقیاتی اہداف کے حصول کے لیے “مشترکہ ترقیاتی ایجنڈے” کو فروغ دینے کی ضرورت ہے۔

انہوں نے اس بات پر زور دیا کہ 77 گروپ اور چین کے اگلے سربراہ کے طور پر، پاکستان گروپ کے ممبران کے ساتھ مل کر ایسے ترقیاتی ایجنڈے کو فروغ دینے کے لیے کام کرے گا، جس میں قرضوں کی تنظیم نو بھی شامل ہے۔

ترقی پذیر ممالک میں $650 بلین کی نئی دوبارہ تقسیم؛ بڑی رعایتی فنانسنگ؛ ترقی یافتہ ممالک کی طرف سے سالانہ موسمیاتی فنانس میں 100 بلین ڈالر کا متحرک ہونا؛ ترقی پذیر ممالک سے اربوں کے غیر قانونی مالیاتی بہاؤ کو ختم کرنا اور ان کے چوری شدہ اثاثوں کی واپسی؛ اور ایک منصفانہ اور کھلے تجارتی نظام اور ایک منصفانہ بین الاقوامی ٹیکس نظام کی تخلیق شامل ہیں

۔77جی کا گروپ، جو 1964 میں قائم ہوا، اقوام متحدہ میں ترقی پذیر ممالک کا سب سے بڑا بین الحکومتی گروپ ہے۔

یہ گلوبل ساؤتھ کے ممالک کو اقوام متحدہ کے نظام کے اندر اپنے اجتماعی اقتصادی مفادات کو بیان کرنے اور فروغ دینے کے ذرائع فراہم کرتا ہے۔

ایف او کے مطابق، پاکستان اس گروپ کا بانی رکن ہے اور اسے ماضی میں تین مواقع پر نیویارک میں اس کی چیئر کے طور پر خدمات انجام دینے کا امتیازی اعزاز حاصل ہوا ہے۔

وسیم عباس
Author: وسیم عباس

وسیم عباس فری لانسر , جرنلسٹ , وی لاگر , کالم نگار , سوشل میڈیا ایکٹویسٹ ,خبریں ڈیلی کے ساتھ بطور ایڈمن منسلک ہیں انکا ٹویٹر اکاونٹ[email protected] کے ہینڈل سے ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں