New Zealand cricket board 64

پاکستان نیوزی لینڈ ون ڈے ،ورلڈ کپ سپر لیگ کا حصہ نہیں

نیوزی لینڈ کے خلاف پاکستان کی تین میچوں کی ون ڈے سیریز ، جو 17 ستمبر کو راولپنڈی میں شروع ہو گی ، آئی سی سی ورلڈ کپ سپر لیگ میں شمار نہیں ہو گی ، اور اس کے بجائے اسے ایک اسٹینڈ اسٹون باہمی سیریز کے طور پر کھیلا جائے گا۔ پ

ی سی بی اور این زیڈ سی نے سیریز کے لیے ڈیسینس ریویو سسٹم (ڈی آر ایس) کی عدم دستیابی کی وجہ سے حیثیت کی اس تبدیلی پر اتفاق کیا۔یہ سیریز سپر لیگ کے حصے کے طور پر آگے بڑھ سکتی تھی یہاں تک کہ ڈی-آر-ایس کے بغیر بھی دونوں بورڈز نے ایسا کرنے پر اتفاق کیا تھا ۔

لیکن نیوزی لینڈ ٹیکنالوجی کے استعمال کے بغیر ہائی سٹیکس سیریز کھیلنے کے لیے تیار نہیں تھا۔ معلوم ہوا ہے کہ پی سی بی اور سیریز کے براڈکاسٹرز سیریز کے لیے وقت پر ٹیکنالوجی کے لیے آئی سی سی سے منظور شدہ فراہم کنندہ تلاش کرنے سے قاصر تھے۔

نیوزی لینڈ 2022-23 سیزن میں دو ٹیسٹ اور تین ون ڈے میچوں کے لیے ایک بار پھر پاکستان کا دورہ کرے گا۔ دونوں بورڈز نے تینوں ون ڈے سپر لیگ سیریز کے طور پر کھیلنے پر اتفاق کیا ہے۔نیوزی لینڈ 2022-23 سیزن میں دو ٹیسٹ اور تین ون ڈے میچوں کے لیے ایک بار پھر پاکستان کا دورہ کرے گا۔

دونوں بورڈز نے تینوں ون ڈے سپر لیگ سیریز کے طور پر کھیلنے پر اتفاق کیا ہے۔پاکستان نے اب تک نو سپر لیگ میچ کھیلے ہیں ، اور مجموعی طور پر 40 پوائنٹس کے ساتھ چار جیتیں ہیں ، جو اس وقت میز پر چھٹے نمبر پر ہے۔ نیوزی لینڈ نے اب تک صرف تین سپر لیگ کھیلے ہیں ۔

تینوں جیتے اور 30 ​​پوائنٹس حاصل کیے۔2020-23 سپر لیگ سائیکل میں 13 ٹیموں میں سے آٹھ میزبان بھارت اور سات دیگر ٹاپ رینکنگ ٹیمیں 2023 ورلڈ کپ کے لیے براہ راست کوالیفائی کریں گی۔ نیچے کی پانچ ٹیمیں کوالیفائنگ ٹورنامنٹ میں جائیں گی

وسیم عباس
Author: وسیم عباس

وسیم عباس فری لانسر , جرنلسٹ , وی لاگر , کالم نگار , سوشل میڈیا ایکٹویسٹ ,خبریں ڈیلی کے ساتھ بطور ایڈمن منسلک ہیں انکا ٹویٹر اکاونٹ[email protected] کے ہینڈل سے ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں