PTI-joint-press conference 100

پی ٹی آئی اپوزیشن کے عدم اعتماد کے اقدام کو ناکام بنانے کے لیے حرکت میں آگئی

اسلام آباد:
خبریں ڈیلی نے بتایا کہ حکمران پی ٹی آئی نے تحریک عدم اعتماد کے ذریعے وفاقی حکومت کو گرانے کی اپوزیشن کی کوشش کو ناکام بنانے کے لیے حرکت میں آ گئی ہے، کیونکہ اس نے اس اقدام کے خلاف حکمت عملی تیار کی ہے۔

اس پیشرفت سے باخبر ذرائع نے بتایا کہ قومی اسمبلی کے سپیکر اسد قیصر کی زیر صدارت اہم وفاقی وزراء کا اجلاس اسلام آباد میں ہوا جس میں فیصلہ کیا گیا کہ اگر اپوزیشن نے وزیراعظم عمران خان کے خلاف عدم اعتماد کا ووٹ پیش کیا تو ٹریژری بنچ کے ارکان قومی اسمبلی اجلاس میں شرکت نہیں کریں گے۔ .

اہم وفاقی وزراء کو یہ کام بھی سونپا گیا کہ وہ پی پی پی اور مسلم لیگ ن کے ایم این ایز سے رابطہ کریں تاکہ تحریک عدم اعتماد کے خلاف ان کی حمایت حاصل کی جا سکے۔

اپوزیشن جماعتیں مبینہ طور پر پی ٹی آئی کی زیرقیادت حکومت گرانے کے لیے مختلف آپشنز پر غور کر رہی ہیں جن میں پہلے قومی اسمبلی کے اسپیکر اور پھر وزیر اعظم عمران خان کے خلاف پارلیمنٹ کے ایوان زیریں میں تحریک عدم اعتماد پیش کرنا شامل ہے۔

اندرونی ذرائع نے مزید کہا کہ خیبرپختونخوا اور پنجاب سے تعلق رکھنے والے اپوزیشن ارکان سے حکمران جماعت کے ارکان سے رابطہ کیا جائے گا تاکہ عدم اعتماد کے ووٹ کے خلاف ان کی حمایت حاصل کی جا سکے۔

انہوں نے مزید کہا کہ وزیراعظم عمران خان کو حکمراں جماعت کے جلسے کے دوران کیے گئے فیصلوں سے بھی آگاہ کیا گیا ہے۔

حزب اختلاف کی جماعتیں حکومتی اتحادیوں کو آمادہ کرنے کے علاوہ حکمران جماعت کے قانون سازوں پر بھی اپنی حمایت کا دعویٰ کر رہی ہیں کہ وہ ان کی پارٹی کے خلاف بغاوت کریں گے اور تحریک عدم اعتماد پر اپوزیشن کی حمایت کریں گے۔

وفاقی وزیر اطلاعات فواد چوہدری نے بدھ کے روز دعویٰ کیا کہ پی ٹی آئی کے تین قانون سازوں کو حکومت کے خلاف پارلیمنٹ میں اپوزیشن کی جانب سے پیش کی گئی تحریک عدم اعتماد کی حمایت حاصل کرنے کے لیے رقم کی پیشکش کی گئی۔

پی ٹی آئی کی سینٹرل ایگزیکٹیو کمیٹی کے اجلاس کے بعد میڈیا سے بات کرتے ہوئے، وزیر نے وضاحت کی کہ پارٹی کے تینوں ارکان پارلیمنٹ بشمول ایک اقلیتی رکن اور ایک خاتون قانون ساز، کو تحریک عدم اعتماد کی حمایت کے لیے رقم کی پیشکش کی گئی تھی۔ انہوں نے دعویٰ کیا کہ ’’یہ ایک شرمناک واقعہ ہے،‘‘ انہوں نے مزید کہا کہ وزیراعظم عمران خان کے خلاف تحریک عدم اعتماد ناکام ہوگی۔

وسیم عباس
Author: وسیم عباس

وسیم عباس فری لانسر , جرنلسٹ , وی لاگر , کالم نگار , سوشل میڈیا ایکٹویسٹ ,خبریں ڈیلی کے ساتھ بطور ایڈمن منسلک ہیں انکا ٹویٹر اکاونٹ[email protected] کے ہینڈل سے ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں