bilawal bhutto 79

اسٹیبلشمنٹ کی حمایت کے بغیر کٹھ پتلی حکومت گر جائے گی: بلاول بھٹو

کراچی:
اپنی پارٹی کے تاریخی ‘عوامی مارچ’ کے موقع پر، پی پی پی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے ہفتے کے روز وزیر اعظم عمران خان سے کہا کہ وہ طے شدہ مارچ اور ان کے خلاف عدم اعتماد کی تحریک سے پہلے استعفیٰ دیں۔

آج بلاول ہاؤس میں نیوز کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے بھٹو خاندان کے فرزند نے کہا کہ عمران خان خود مستعفی ہو جائیں تو احتجاج اور تحریک عدم اعتماد کی ضرورت نہیں رہے گی، انہوں نے مزید کہا کہ وزیراعظم کی برطرفی کے بعد عبوری سیٹ اپ محدود ہو جائے گا۔ ذمہ داریاں اور انتخابی اصلاحات اور شفاف انتخابات کے انعقاد پر توجہ مرکوز کر سکتے ہیں۔

ایک سوال کے جواب میں پی پی پی کے سربراہ نے کہا کہ ان کی جماعت عوامی طاقت اور جمہوری سیاست پر یقین رکھتی ہے اور مطالبہ کرتی ہے کہ عمران خان کے ’’سہولت کاروں‘‘ کو غیر جانبدار رہنا چاہیے اور کوئی ادارہ اس کے مینڈیٹ سے آگے نہیں بڑھنا چاہیے۔

“ہم مطالبہ کرتے ہیں کہ تمام ادارے غیر جانبدار رہیں۔ ہمیں امید ہے کہ اگر اسٹیبلشمنٹ غیر جانبدار رہی تو عمران خان کو تحریک عدم اعتماد میں شکست ہوگی۔ ہمیں امید ہے کہ تمام ادارے آئین کے مطابق غیر جانبدار رہیں گے۔

وسیم عباس
Author: وسیم عباس

وسیم عباس فری لانسر , جرنلسٹ , وی لاگر , کالم نگار , سوشل میڈیا ایکٹویسٹ ,خبریں ڈیلی کے ساتھ بطور ایڈمن منسلک ہیں انکا ٹویٹر اکاونٹ[email protected] کے ہینڈل سے ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں