russian-forces-capture-ukrainian-city-as-missile-strikes-continue 95

روسی افواج نے یوکرین کے شہر پر قبضہ کر لیا ہے جب کہ میزائل حملے جاری ہیں

:ماسکو
روسی افواج نے ہفتے کے روز جنوب مشرقی یوکرین کے شہر میلیٹوپول پر قبضہ کر لیا، روس کی انٹرفیکس نیوز ایجنسی نے رپورٹ کیا، جب ماسکو نے دارالحکومت کیف سمیت کئی شہروں پر مربوط کروز میزائل اور توپ خانے سے حملے کیے تھے۔

تقریباً 150,000 آبادی والے شہر میلیٹوپول کی قسمت پر تبصرہ کرنے کے لیے یوکرائنی حکام فوری طور پر دستیاب نہیں تھے۔ اگر روسی وزارت دفاع کے حوالے سے انٹرفیکس رپورٹ کی تصدیق ہو جاتی ہے تو یہ پہلا اہم آبادی کا مرکز ہو گا جس پر جمعرات کو حملہ شروع ہونے کے بعد روسیوں نے قبضہ کیا ہے۔

قبل ازیں یوکرائنی حکام نے کہا تھا کہ روسی افواج نے بحیرہ اسود سے جنوب مشرق میں ماریوپول کے ساتھ ساتھ شمال مشرق میں سومی اور مشرق میں پولٹاوا پر کروز میزائل داغے تھے۔

کیف کے حکام نے بتایا کہ ایک میزائل رہائشی عمارت کو لگا، اور رائٹرز کے ایک عینی شاہد نے بتایا کہ دوسرا ہوائی اڈے کے قریب ایک علاقے کو لگا۔ ہلاکتوں کے بارے میں فوری طور پر کوئی بیان نہیں دیا گیا۔ رائٹرز کے ایک عینی شاہد نے بتایا کہ صبح کے وقت شہر کے مرکز میں سرکاری عمارتوں کے قریب فائرنگ شروع ہوئی۔ وجہ واضح نہیں تھی۔

وسیم عباس
Author: وسیم عباس

وسیم عباس فری لانسر , جرنلسٹ , وی لاگر , کالم نگار , سوشل میڈیا ایکٹویسٹ ,خبریں ڈیلی کے ساتھ بطور ایڈمن منسلک ہیں انکا ٹویٹر اکاونٹ[email protected] کے ہینڈل سے ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں