Pm imran Khan 62

ٹیکنالوجی آزاد اور منصفانہ انتخابات کو یقینی بنائے گی: وزیر اعظم عمران خان

اسلام آباد: وزیر اعظم عمران خان نے جمعہ کو کہا کہ وہ انتخابات میں شفافیت لانے کے لیے ٹیکنالوجی کا استعمال کریں گے اور ایسے انتخابات کرائیں گے جو سب کے لیے قابل قبول ہوں گے۔

نادرا موبائل وین کے افتتاح کے بعد نادرا ہیڈ کوارٹر کے دورے کے دوران میڈیا سے خطاب کرتے ہوئے وزیر اعظم نے کہا کہ ٹیکنالوجی انتخابات میں بے ضابطگیوں کا خاتمہ کرے گی جس میں بیلٹ پیپرز پر مہر لگانا اور دیگر شامل ہیں۔ عمران خان نے کہا کہ ہم اپنے شہریوں کی زندگیوں میں آسانی لانا چاہتے ہیں اور انتخابی دھاندلی کے حوالے سے معاشرے میں پھنسے ہوئے دھوکہ دہی کے طریقوں کو ختم کرنا چاہتے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ 30 لاکھ سے زائد افغان مہاجرین پاکستان میں رجسٹرڈ ہیں جبکہ بہت سے مزید نے ابھی تک اپنا اندراج نہیں کرایا ہے۔ انہوں نے کہا کہ ہم رجسٹریشن کے عمل کے بعد ان لوگوں کو اپنے بینک اکاؤنٹ کھولنے میں سہولت فراہم کریں گے۔

07 اگست کو وزیر اعظم عمران خان نے مقامی طور پر بنی ایک نئی الیکٹرانک ووٹنگ مشین (ای وی ایم) کا تفصیلی مظاہرہ دیکھا۔ وفاقی وزیر سائنس و ٹیکنالوجی شبلی فراز نے اپنی وزارت کے عہدیداروں کے ساتھ وزیراعظم عمران خان کو الیکٹرانک ووٹنگ مشین (ای وی ایم) کے کام کرنے کے بارے میں تفصیلی بریفنگ دی۔

شبلی فراز نے کہا کہ ای وی ایم کے لیے انٹرنیٹ کنیکٹوٹی کی ضرورت نہیں ، مشین میں استعمال ہونے والا سافٹ وئیر بین الاقوامی معیار کا ہے۔ اس موقع پر ، وزیر اعظم عمران خان نے ای وی ایم کا تفصیلی مظاہرہ دیکھا اور اپنا ووٹ بھی کاسٹ کیا۔ وزیراعظم نے شبلی فراز اور ان کی ٹیم کو ایسی ای وی ایم تیار کرنے پر مبارکباد بھی دی۔

وسیم عباس
Author: وسیم عباس

وسیم عباس فری لانسر , جرنلسٹ , وی لاگر , کالم نگار , سوشل میڈیا ایکٹویسٹ ,خبریں ڈیلی کے ساتھ بطور ایڈمن منسلک ہیں انکا ٹویٹر اکاونٹ[email protected] کے ہینڈل سے ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں