101

ٹی ٹی پی نے جنگ بندی ختم کرنے کا اعلان کر دیا

تحریک طالبان پاکستان (ٹی ٹی پی) نے حکومت پر قیدیوں کی رہائی کے معاہدے اور مذاکراتی کمیٹیوں کی تشکیل سمیت شرائط کی خلاف ورزی کا الزام لگاتے ہوئے ایک ماہ سے جاری جنگ بندی کے خاتمے کا اعلان کیا۔

گزشتہ ماہ کی جنگ بندی، جو جمعرات تک جاری رہنے کے لیے مقرر تھی اگر دونوں فریقین متفق ہو جائیں تو اس میں توسیع کے امکان کے ساتھ، ایک تنازعہ کو ختم کرنے کے لیے تصفیہ کی کوششوں کے سلسلے میں ایک بہت بڑا بریک تھرو تھا۔ جس طویل جنگ میں ہزاروں افراد ہلاک ہو چکے ہیں۔

اگست میں افغان طالبان کی طرف سے مغربی حمایت یافتہ حکومت کا تختہ الٹنے کے صدمے نے مذاکرات کو نئی تحریک دی لیکن ٹی ٹی پی نے اسلام آباد پر جنگ بندی معاہدے کا احترام کرنے میں ناکام ہونے کا الزام لگایا۔

اس میں کہا گیا ہے کہ حکومت نے وعدے کے مطابق 100 سے زائد قیدیوں کو رہا نہیں کیا اور مذاکرات کرنے کے لیے مذاکراتی ٹیمیں مقرر نہیں کیں۔ اس نے یہ بھی کہا کہ جنگ بندی کے نافذ ہونے کے دوران سیکورٹی فورسز نے چھاپے مارے تھے۔

گروپ نے ایک بیان میں کہا کہ ان حالات میں جنگ بندی کو آگے بڑھانا ممکن نہیں ہے

وسیم عباس
Author: وسیم عباس

وسیم عباس فری لانسر , جرنلسٹ , وی لاگر , کالم نگار , سوشل میڈیا ایکٹویسٹ ,خبریں ڈیلی کے ساتھ بطور ایڈمن منسلک ہیں انکا ٹویٹر اکاونٹ[email protected] کے ہینڈل سے ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں